جدیدترین خبرهای سروشان
 
آخرین خبرهای سروشان
 
منتشر شده در تاریخ :1396/01/24
تعداد بازدید : 1477
کارنامه سروشان در سال 95 ، اهداف سروشان در سال 96 (یادداشتی از نوید مطهر مدیر عامل شرکت سروشان)
خداوند را شاکريم که در سالي که گذشت، توفيق خدمت به هموطنان عزيز،در صنعت و تجارت مرز و بوم پارسي را عنايت فرمود، اميدوارم توفيق تداوم اين خدمت، با توان و کيفيت بيشتر را در سال آتي عطا بفرمايد. به رسم هميشگي، سال را با جمع بندي اقدامات صورت گرفته و اهداف محقق شده، به پايان برده تا سال جديد را با برنامه ريزي دقيق تر جهت نيل به اهداف شرکت سروشان آغاز نماييم.هدف غايي اين شرکت، البته،جز اعتلاي خدمات پس از فروش در ايران عزيزمان نيست. اميدوارم در تحقق اين هدف، با تجهيز شرکتها و صنايع به راهکارهاي نرم افزاري سروشان، توانسته باشيم آنها را در ارائه خدمات با کيفيت تر و مقرون به صرفه تر به مشتريانشان، بيش از پيش ياري رسانده، از رهگذر اين تجهيز، اشتغال زايي نموده و در نهايت با خلق ارزش افزوده براي تمام طرفين ذينفع صنعت و تجارت، از توليد کننده، وارد کننده تا مصرف کننده و عوامل اجرايي صنعت گامي هر چند خرد در کلان اقتصاد کشور برداشته باشيم، که دراين صورت در ايفاي رسالت حرفه اي خود سربلند بوده ايم.
اهم اقدامات صورت گرفته و اهداف محقق شده شرکت سروشان در سال 1395به شرح ذيل جمع بندي مي گردد:
الف- انتشار فصلنامه سروش خدمات با هدف انعکاس دادن نقطه نظرات فعالان، دست اندرکاران، مديران و صاحبنظران حوزه خدمات پس از فروش؛ بيان تجربيات موفق ، فرآيندهاي استاندارد خدمات پس از فروش و در ادامه شاخص ها و سنجه هاي استاندارد آن .
ب- برگزاري ششمين سمينار آموزشي تخصصي مديريت خدمات پس از فروش در شهريور ماه 1395، در مرکز همايش هاي برج ميلاد با دعوت از پرفسور پرتوي، عضو هيأت علمي دانشگاه درکسل پنسيلوانياي آمريکا با هدف انتقال تجربيات برون مرزي و دانش کلاسيک مديريت خدمات به داخل کشور .
ج- تکميل و توسعه راهکارمرکز تماس (Call Center) مشتري مبتني بر تکنولوژي    Voice Over IP) VoIP)و آغاز بهره برداري موفقيت آميز آن در محل چند مشتري از مشتريان سروشان، اخذ موفقيت آميز دانشنامه برنامه نويسي Elastix و Asterisk و مهندسي Elastix Certified Engineer) ECE)و امنيت Elastix Security Master) ESM ) توسط کارشناسان واحد توليد شرکت سروشان.
د- تکميل و توسعه راهکار مالي نرم افزار سروشان در حوزه هاي حسابداري مالي، خزانه داري، حسابداري انبار و حسابداري خدمات پس از فروش و تداوم استفاده موفقيت آميز دهها شرکت از راهکار مالي يکپارچه با خدمات پس از فروش و ساير کنسول ها .
ه- آغاز طراحي و ارائه نسخه چند زبانه (Multi Lingual) نرم افزار سروشان و آغاز بهره برداري از آن در محل دفاتر خارجي و شرکتهاي خارج از کشور هلدينگ برخي از مشتريان سروشان .
و- تاسيس مرکز آموزش شرکت سروشان در محل دفتر جديد در خيابان قرني و تدارک امکانات و زير ساختهاي لازم به جهت آغاز بهره برداري در سال آتي با هدف پوشش آموزش هاي تخصصي نرم افزار سروشان و آموزش هاي تخصصي خدمات پس از فروش .
ز- تکميل و توسعه امکانات و قابليتهاي کنسول خط توليد سروشان و بهره برداري موفقيت آميز آن در محل چند مشتري ديگر از مشتريان سروشان .
ح – تاسيس و آغاز به کار واحد هوش تجاري (BI) در شرکت سروشان با رويکرد تخصصي خدمات پس از فروش در هوش تجاري براي اولين بار درايران .
ط- بازجذب و احياي مشترياني که در سال هاي گذشته به هر دليلي استفاده از نرم افزار سروشان را متوقف نموده و ازنرم افزارهاي ديگر استفاده مي نمودند.
ي- جذب مشترياني که در سال هاي گذشته از نرم افزارهاي ديگري در حوزه خدمات پس از فروش و مالي استفاده نموده، اما در نهايت سروشان را جايگزين نموده و از نتايج آن بهره مند گشته اند.
ک- توسعه واحد توليد شرکت سروشان به لحاظ کمي با جذب کارشناسان جديد و به لحاظ کيفي با جذب مهارتهاي جديد در حوزه IT و استفاده از آخرين فناوريهاي موجود در توسعه سبد محصولات نرم افزاري اين شرکت .
ل- موفقيت دراجراي چندين پروژه خدمات مشاوره و افزودن انواع جديد خدمات مشاوره تخصصي در حوزه خدمات پس از فروش و خدمات مالي به سبد خدمات قابل ارائه شرکت سروشان .
م- توسعه امکانات و قابليت هاي نرم افزار سروشان، همسو با نياز مشتريان اين شرکت در قالب توليد نرم افزار از روايت 7.35 تا روايت 7.62 به تعداد 27 روايت نرم افزاري (Version)، که از حيث تنوع و حجم امکانات و قابليتهاي افزوده شده به نرم افزار و توسعه امکانات و قابليت هاي آن قطعا يکي از پرکارترين سالهاي کاري شرکت سروشان محسوب مي گردد (جزئيات اين روايتها در وب سايت سروشان در بخش مشترکين قابل مشاهده ميباشد) .
ن- تاسيس واحد روابط عمومي در شرکت سروشان .
و اما اهدافي که در سال آتي به ياري حق، همت کارکنان پر تلاش و با انگيزه سروشان و حسن نظر و اعتماد مشتريان اين شرکت، اميد به تحقق آنها داشته و در جهت آن خواهيم کوشيد، عبارتند از:
الف- توسعه سبد محصول و امکانات و قابليتهاي نرم افزار در حوزه هاي مختلف .
ب- توسعه طيف خدمات سروشان در حوزه آموزش هاي تخصصي خدمات پس از فروش، خدمات مشاوره در دو حوزه خدمات پس از فروش و خدمات مالي و نظارت و راهبري نرم افزار سروشان .
ج- تداوم برگزاري کارگاه ها و دوره هاي آموزشي تخصصي خدمات پس از فروش با بهره گيري از تجارب اساتيد داخلي و خارجي
د- توسعه و گسترش فضاي کاري شرکت سروشان .
ه- ايجاد معاونت توسعه بازار در شرکت سروشان .
و- مطالعه و امکان سنجي تاسيس واحد فروش خارجي در شرکت سروشان .
ز- توسعه کيفي فصلنامه سروش خدمات و عملکرد واحد روابط عمومي شرکت سروشان .
ح- مطالعه وامکان سنجي تاسيس واحد تجارت الکترونيک E – Commerce (همکاري هاي تجاري) در شرکت سروشان .
ط- مطالعه وامکان سنجي تاسيس واحد زير ساخت و شبکه در شرکت سروشان با هدف پذيرفتن مسئوليت واحد IT شرکت سروشان و تامين تدارک و ايجاد راهکارهاي شبکه زير ساخت براي مشتريان سروشان .
ي- بهبود کيفي خدمات آموزشي و استقرار نرم افزار سروشان و همچنين خدمات نظارت و راهبري با تلفيق خدمات مشاوره تخصصي با نگاه بيشينه نمودن بهره وري نرم افزار سروشان براي مشتريان شرکت .
ک – توسعه امکانات و قابليت ها در حوزه BI و هوش تجاري با رويکرد تخصصي در حوزه هاي خدمات پس از فروش و مالي .
در پايان لازم ميدانم ضمن تقدير و تشکر از همه مشتريان اين شرکت که با انتخاب سروشان ، افتخار همکاري را نصيب اين شرکت نمودند، از کليه همکاران خود در شرکت سروشان که در تمام واحدها با تلاش و انگيزه در جهت تحقق اهداف شرکت تلاش نمودند، تشکر و قدرداني ويژه بعمل آورم .